مرجع خرید و فروش انار | انار ایران
خانه / کنسانتره انار / عرضه کنسانتره انار با قیمت نمایندگی

عرضه کنسانتره انار با قیمت نمایندگی

عرضه کنسانتره انار با ارزان ترین قیمت نمایندگی، از هم اکنون در این شرکت بازرگانی انجام می شود. شما خریداران می توانید ضمن اطلاع از قیمت کنسانتره انار شفاف در بسته بندی اسپتیک، این محصول را به راحتی از ما سفارش دهید.
انار، میوه ای پر از خواص ارزشمند است که متأسفانه در تمامی فصول موجود نیست و بسیاری از افراد و کارخانجات تولید مواد غذایی نمی توانند از این میوه در تمامی مواقع سال استفاده نمایند.
به همین خاطر، کنسانتره انار با دارا بودن کیفیت بالا و غلظت مطلوبی که داشته، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و نه تنها در بازار داخلی، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می گردد.
بزرگترین شرکت عرضه کنسانتره انار در کشور، برای تجار و صنعتگرانی که تمایل به خرید این محصول مفید را دارند، تخفیفات عالی در نظر گرفته است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هر آنچه از کنسانتره انار نمی دانید

انار میوه ای بهشتی است که خواص بیشماری دارد و همینطور موارد استفاده از این میوه در صنایع غذایی بسیار متنوع می باشد.
از انار در بسیاری از دستورهای پخت مواد غذایی مثل لواشک، رب، مربا، مارمالاد و … می توان استفاده نمود.
اما مشکلی که وجود دارد، این است که این میوه در همه فصل های سال موجود نیست و تنها در پاییز و زمستان برداشت می شود.
از این رو بسیاری از شرکت ها و کارخانجات مواد غذایی، در صدد تولید و عرضه کنسانتره انار اسپتیک بر آمده تا در تمامی مواقع به این میوه مفید دسترسی داشته باشند و از خواص بی نظیر آن بهره مند گردند.
از جمله خاصیت های میوه انار که هم در طب سنتی، هم در مطالعات پزشکی امروزه ثابت شده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • التهاب را کاهش می دهد
  • از آسیب به سلول ها جلوگیری می کند
  • برای درمان کم خونی مفید است
  • جلوی آلزایمر را می گیرد
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می ‌کند
  • فرآیند گوارش را بهبود می بخشد
  • از ایجاد پلاک روی دندان‌ها پیشگیری می‌ نماید
  • فشار خون را در حالت نرمال نگه می ‌دارد
  • علیه بیماری ‌های قلب و عروق مبارزه می ‌کند

شایان ذکر است که کنسانتره انار که از بهترین میوه انار تهیه می شود، تمامی خواص خود میوه که در بالا ذکر شد را حفظ می نماید. از کنسانتره انار در تهیه انواع آب میوه ها، نوشیدنی های گازدار، بستنی ها و مواردی از این قبیل استفاده می کنند.

کارخانه تولید کنسانتره انار

کنسانتره انار درجه یک

در حال حاضر، تولید و عرضه کنسانتره انار در کارخانه های متعدد در سراسر کشور، با استفاده از مرغوب ترین انارهای برداشت شده از باغات، به روشی کاملاً اصولی و با رعایت استانداردها و تأییدیه های لازم سازمان بهداشت انجام می گیرد.
این کارخانجات با بهره مندی از پرسنل متخصص و همینطور دستگاه های پیشرفته و مجهز، این محصول را طی فرآیندهای مختلف، تولید و در بسته بندی های اسپتیک راهی بازار می نمایند.
در واقع باید گفت که بخش قابل توجهی از تولید آب میوه های موجود در بازار، در کارخانجات کنسانتره سازی انجام می شود.
اما رعایت نکردن برخی از نکات مهم در خط تولید کنسانتره انار درجه یک، سبب شده تا برخی از این کارخانه های تولیدی قابل اعتماد نباشند؛ این نکات عبارتند از:

  • در تولید کنسانتره، نوع انار استفاده شده بسیار مهم است، انار باید کاملاً رسیده و در عین حال بدون هر گونه کپک زدگی و لک باشد.
  • آبگیری دانه های انار، باید به گونه ای انجام گیرد تا به هیچ وجه دانه شکسته نشود.
  • بخار و درجه حرارت در فرآیند تولید کنسانتره باید مقادیر استانداردی باشد.
  • در تولید این محصول باید سعی شود تا خواص و ماندگاری خود میوه انار، به مقدار زیادی حفظ گردد.
  • کنسانتره انار باید چندین مرتبه، عمل فیلتراسیون روی آن انجام شود و کیفیت آن از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
  • دو نوع کنسانتره انار شفاف و غیر شفاف داریم که نوع شفاف آن، یک مرحله فیلتراسیون بیشتر طی کرده و دارای کیفیت بسیار بالاتری است.

نکات مهم قبل از خرید کنسانتره انار

کنسانتره انار، محصولی است که طرفداران زیادی دارد و جزو فرآورده های پرفروش بازار است که امروزه کارخانه های زیادی در زمینه تولید انبوه آن فعالیت دارند.
این محصول را می توان با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش کارخانجات تولیدی، یا به صورت اینترنتی از طریق سایت های معتبر خریداری کرد.
لازم به ذکر است که در هنگام خرید کنسانتره انار مرغوب، می بایست در وهله اول شناخت کافی از ویژگی های این محصول داشته باشید.
به طور خلاصه، کنسانتره انار غلظتی شبیه به عسل و رنگی شبیه به آب انار طبیعی دارد و از طعم و مزه فوق العاده ای برخوردار است.
این محصول با بسته بندی هایی به شکل بشکه های فلزی، گالن های پلاستیکی و … عرضه می گردد و که روی آن ها، کلیه مشخصات کنسانتره انار مثل تاریخ دقیق تولید، شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت و غیره درج شده است.
دقت داشته باشید که بعد از بررسی کیفیت محصول و برند سازنده آن، حتماً به قیمت آن نیز توجه کنید و با مقایسه لیست قیمت فروشگاه های مختلف، بهترین مرکز عرضه کنسانتره انار را انتخاب نمایید.

عرضه کنسانتره انار درجه یک با قیمت تولیدی

تولیدی کنسانتره انار

همانطور که گفته شد کنسانتره انار به واسطه داشتن خواص فراوان و همینطور موارد مصرف گسترده، از بازار پررونقی هم در داخل ایران، هم در بازارهای جهانی برخوردار است.
امکان خرید و فروش این محصول در بازار داخلی، از روش های گوناگون امکان پذیر می باشد، خرید اینترنتی کنسانتره انار از طریق فروشگاه آنلاین، از جمله بهترین راهکارها به شمار می رود.
این مجموعه، یکی از فروشندگان باسابقه کنسانتره انار در کشور محسوب می شود که با برترین کارخانجات تولیدی در ارتباط بوده و شرایط خرید بی واسطه را فراهم نموده است.

پس همین حالا جهت ثبت سفارشات خود از طریق شماره های درج شده اقدام نمایید، همچنین می توانید به راحتی از لیست قیمت کنسانتره انار شفاف و غیر شفاف نیز مطلع گردید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: ندا ابراهیمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127153220
شماره پشتیبانی: 09010480664
آدرس کانال: nariko_anar@
صفحه اینستاگرام: nariko_anar
پست الکترونیکی: nariko.anar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره انار تهران

کنسانتره انار تهران | فروش عمده کنسانتره انار

کنسانتره انار تهران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار، از طریق سایت فروش …

چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال
کانال تلگرام اینستاگرام
Call Now Buttonتماس بگیرید