مرجع خرید و فروش انار | انار ایران
خانه / گلنار / قیمت عمده گلنار فارسی + سفارش خرید آسان

قیمت عمده گلنار فارسی + سفارش خرید آسان

قیمت عمده گلنار فارسی چقدر است؟ گلنار فارسی یک گیاه است که اکثرا در اردیبهشت ماه رشد می کند. به طور کلی گلنار فارسی، شبیه به درخت انار بوده با این تفاوت که این گل ها دیگر به میوه تبدیل نمی گردند و در خرداد ماه چیده می شوند تا به دارو تبدیل شوند. این گیاه در نواحی گرمسیر و در کشورهایی مثل، ایران، هند، پاکستان و آفریقا یافت می شود و از خواص درمانی بی نظیری برخوردار است. به همین دلیل گلنار فارسی جزو پرفروش‌ ترین گیاهان دارویی محسوب می شود.
گلنار فارسی چه فوایدی دارد؟ این گیاه طبع سردی دارد و در اکثر مواقع برای بندآوردن خونریزی داخلی از این گیاه استفاده می کنند؛ بنابراین در عطاری های هر شهری این محصول موجود است. گلنار فارسی به خاطر این که شبیه به درخت انار است؛ زیبایی خاصی دارد که علاوه بر این زیبایی، از خواص درمانی بیشماری هم برخوردار است. به طور مثال برای درمان اسهال، تنظیم قند خون و رفع بوی بد زیر بغل استفاده از گلنار فارسی بهترین گزینه به شمار می رود.

گیاه گلنار فارسی را کامل تر بشناسیم

گلنار فارسی عمده
گلنار فارسی عمده – ناریکو

موضوع مهم در مورد خواص این گیاه این است که امروزه با پیشرفت جوامع انسانی، بیماری ها نیز گسترش یافته اند و باید سعی کرد که خواص همه گیاهانی که در طبیعت هستند را یاد گرفت. همانطور که گفتیم این گیاه شبیه درخت انار است؛ یعنی به اسم گل انار نیز شناخته می شود.
از پودر این گیاه می توان برای استحکام لثه، قطع کردن اسهال های صفراوی، ترمیم زخم ها، از بین بردن التهابات پوستی و بواسیر، استفاده کرد. از همه مهم تر اینکه پزشکان یونانی این گیاه را درمان کننده بیماری دیابت اعلام کردند؛ اگر شما نیز دچار این بیماری هستید حتما هر روز ناشتا گلنار را مثل چایی دم کنید و میل نمایید. با استفاده مداوم از این گیاه برای درمان این بیماری، معجزه را پس از چند وقت مشاهده خواهید کرد.

خوردن بیش از اندازه گیاه گلنار فارسی چه عوارضی دارد؟

گلنار فارسی مثل هر گیاه دارویی معایبی هم به همراه دارد که باید در استفاده از آن دقت کنید؛ چون مصرف بی رویه گیاهان دارویی بعد از مدتی باعث ایجاد سرطان معده می شود. از طرفی مصرف زیاد این گیاه نیز شما را دچار یبوست شدید و سردرد می کند. در حالت کلی داروهای گیاهی نیز مثل داروهای شیمیایی همیشه بی خطر نیستند و دوز مصرف آن ها خیلی اهمیت دارد.
اگر شما نیز بیماری خاصی دارید؛ بهتر است که سر خود از داروهای گیاهی استفاده نکنید. بنابراین برای مصرف این گیاهان، حتما به پزشک مراجعه نموده و طبق گفته های پزشک عمل کنید تا بیماریتان تشدید نشود. ولی اگر بیماری خطرناکی ندارید می توانید برای مصرف این گیاه از کادر مجرب طب سوزنی نیز کمک بگیرید. همین نکات را به زنان باردار نیز توصیه می کنیم که از مصرف داروهای گیاهی به گفته دیگران جدا پرهیز نمایید.

قیمت عمده گلنار فارسی به همراه مهم ترین خواص این گیاه

 

قیمت گلنار فارسی عمده
قیمت گلنار فارسی عمده – ناریکو

اگر شما عطاری دارید، سعی کنید که این گیاه را به صورت عمده از جاهایی معتبر خریداری نمایید؛ چون خرید عمده این گیاه به سود شما است. گیاه گلنار فارسی خواص زیادی نیز به همراه دارد، مثلا ترکیب این گیاه با آب بارهنگ برای درمان زخم آلت تناسلی مردان بهترین دارو محسوب می شود. از دیگر خواص گلنار فارسی این است که آفت و جوش های دهان را از بین می برد یا باعث قطع خونریزی بینی، کاهش ورم، بهبود زخم ها و خوشبو شدن دهان نیز می شود. به طور کلی چون این گیاه خواص آنتی اکسیدانی دارد، تمامی زخم ها را ضد عفونی کرده و زود التیام می بخشد؛ به همین دلیل از این گیاه پماد درست می کنند تا برای درمان هر زخمی از آن استفاده نمایند.
یکی از مهم ترین فواید گلنار فارسی درمان خونریزی رحمی در زنان است؛ بعضی از زنان چون دچار قاعدگی شدیدی می شوند بعد از مدتی دچار کم خونی می شوند؛ به همین دلیل استفاده از این گیاه را برای زنان حتما توصیه می کنیم. طبق تحقیقات انجام شده، این گیاه به عنوان قابض عمل می کند و عملکردش برابر با داروهای شیمیایی است. این گیاه در کل ضد عفونت و میکروب است و مصرف این گیاه برای هر زنی ضروری خواهد بود. در مورد مصرف گلنار فارسی نیز می توانیم بگوییم که این گیاه را هم می توانید به صورت چایی و هم با عرق زیره مخلوط کنید و صبح ها به صورت ناشتا میل نمایید.

نمایندگی خرید فروش گلنار فارسی درجه یک

گلنار فارسی برگ های زیادی دارد؛ ولی این برگ ها چون نر هستند، میوه نمی دهند؛ به همین دلیل به گیاه بدون ثمر معروف اند. از گلنار فارسی به عنوان گل تزیینی هم استفاده می کنند. این گیاه را از عطاری ها و مراکز معتبر می توانید خریداری نمایید؛ گیاه گلنار فارسی به دو صورت وارد بازار می شود؛ یکی به صورت پودری و دیگری به صورت گل خشک. از طرفی می توان این گیاه را به صورت خوراکی یا موضعی هم مصرف کرد. امروزه چون بازار هر روزه دچار نوسانات قیمتی می شود، به همین دلیل نمی توانیم به طور دقیق، قیمت گلنار فارسی را تعیین نماییم.
اگر قصد خرید گل انار را به صورت عمده دارید، حتما به مراکز و سایت های معتبر فروش عمده گلنار فارسی مراجعه کنید. بعد از مراجعه به این سایت ها یا مراکز فروش عمده، می توانید با مدیر عامل این شرکت ها برای مدت طولانی قرارداد ببندید.

مجموعه ناریکو یکی از تأمین کننده های بزرگ در زمینه گیاهان دارویی چون گلنار فارسی است. شما می توانید به طور مستقیم و بدون واسطه این گیاه را برای فروشگاه خود به صورت عمده خریداری نمایید. قیمت عمده گلنار فارسی در این سایت پایین تر از فروشگاه های دیگر بوده و دلیل آن هم بخاطر حذف واسطه ها است. برای خرید این گیاه به صورت عمده با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت، می توانید با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید و سفارشتان را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: ندا ابراهیمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127153220
شماره پشتیبانی: 09010480664
آدرس کانال: nariko_anar@
صفحه اینستاگرام: nariko_anar
پست الکترونیکی: nariko.anar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده گلنار صادراتی در تهران

نمایندگی فروش عمده گل انار یا گلنار فارسی صادراتی در تهران

نمایندگی فروش عمده گل انار یا گلنار صادراتی در تهران این محصول بی نظیر را با قیمت هایی متناسب به فروش می رساند. فروش عمده گلنار صادراتی در تهران براساس سفارش مش

چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال
کانال تلگرام اینستاگرام
Call Now Buttonتماس بگیرید