مرجع خرید و فروش انار | انار ایران
خانه / کنستانتره انار ارگانیک / قیمت و فروش کنسانتره انار

قیمت و فروش کنسانتره انار

فروش کنسانتره انار در ایران درآمد خوبی را نصیب کارخانه داران و باغداران ایرانی کرده است.این فرآوری خوشمزه در فصل پاییزکه فصل رسیدن انارهاست بیشترین میزان تولید را در ایران دارد و همچنین بسیار تازه و باکیفیت است.

فروش کنسانتره انار

برای تولید کنسانتره مراحل زیر را طی می کنیم و سپس کنسانتره شفاف را از غیر شفاف جدا می کنیم:

  • انارهای تازه بعد از چیده شدن از درخت و حمل به کارخانه جهت دسته بندی روی نوار سورتینگ قرار گرفته و توسط کارگران سورت می شوند، انارها کاملاً شستشو می شود و وارد دستگاه قاچ کن شده و بعد، از دستگاه دانه کن عبور می کند و بدین ترتیب پوست از دانه ها جدا می شود.

 

  • در مرحله بعدی دانه ها برای آبگیری وارد دستگاه پرس شده و بعد از تصفیه توسط میکروفیلتر ، وارد دستگاه تبخیرکننده می گردد تا تغلیظ شوند. بدین ترتیب کنسانتره غیر شفاف تولید می شود که به صورت اسپتیک بسته بندی می گردد.

 

  • در تولید کنسانتره شفاف، علاوه بر مراحل بالا، آب انار برای تصفیه از دستگاه فراپالایش نیز میگذرد و به همین علت شفاف تر، مرغوب تر و با کیفیت تر میباشد.

 

فروش کنسانتره انار چه به صورت شفاف و چه به صورت غر شفاف در نمایندگی های فروش کنسانتره وجود دارد.

 

خواص کنسانتره انار

فروش کنسانتره انار خود منبع درآمد خوبی برای تولیدکنندگان آن است . ولی در کنار این مساله ، خواص بسیاری در خود کنسانتره انار وجود دارد که درآمد آن را دو چندان می کند.

به همان اندازه که آب انار می تواند موجب رقیق شدن خون، بهبود کبد و معده، سلامت قلب شود و آنتی اکسیدان های موجود در آن می تواند مانع از رشد سلول های سرطانی در بدن شود که البته می توان تمامی این خواص و اسید آمینه های موجود در انار را در کنسانتره انار یافت زیرا کنسانتره انار طی یک تکنولوژی خاص به گونه ای تولید می شود که هیچ ماده ای به آن افزوده و یا از آن کم نمی گردد.

با کنسانتره کردن میوه و آبمیوه و گرفتن آب موجود در آن و باقی ماندن مواد مؤثر میوه، وزن و حجم به شکل قابل ملاحظه ای کم می شود و حدود ۳ تا ۷ برابر غلیظتر می گردد و در نتیجه حمل و نقل آن راحتتر انجام می گیرد و هزینه‌ مصرف کاهش می یابد. همچنین کنسانتره میوه و آبمیوه به راحتی با اضافه نمودن حلال آب به حالت اولیه خود برمیگردد و آماده مصرف می شود و می توان آن را به مدت طولانیتر و در دماهای معمول نگه داری کرد.

 

صادرات و فروش کنسانتره انار

با توجه به فروش کنسانتره انار به کشورهای اطراف مخصوصا، امارات ، ترکیه ، عراق و مالزی، کشورمان به قطب اصلی تولید کنسانتره ی انار تبدیل شده است. هنگام صادرات کنسانتره بسته بندی ویژه ای لازم است که معمولا به سه صورت زیر انجام می شود:

  • بشکه های پلی اتیلن دار
  • بشکه های فلزی با لایه های آلومینیوم
  • گالن های پلاستیکی اسپتیک

که با توجه به حجم سفارشات خریدار متفاوت است.

 

موارد دیگر استفاده از کنسانتره انار

کنسانتره انار در کنار فروش خوبی که دارد و خود تولید شده از انار است .می تواند منبع تولید خوراکی های دیگری بشود که کیک مارمالاد و روکش بستنی و انواع سس های میوه ای از انواع آن است.

فروش کنسانتره انار در نمایندگی های فروش یا از طریق سایت های آنلاین ویا مراکز پخش وفروش کنسانتره انار کار را برای خریداران آسانتر کرده است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: ندا ابراهیمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127153220
شماره پشتیبانی: 09010480664
آدرس کانال: nariko_anar@
صفحه اینستاگرام: nariko_anar
پست الکترونیکی: nariko.anar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش کنسانتره انار

کنسانتره انار چیست؟ چگونه تولید می شود؟ خرید و فروش کنسانتره انار به چه صورت …

چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال
کانال تلگرام اینستاگرام
Call Now Buttonتماس بگیرید