مرجع خرید و فروش انار | انار ایران
خانه / کنسانتره انار / کنسانتره انار اسپتیک | فروش ویژه کنسانتره انار ایران

کنسانتره انار اسپتیک | فروش ویژه کنسانتره انار ایران

کنسانتره انار اسپتیک جزء محصولات پر طرفدار در بازار است که در صورت داشتن شرایط فروش ویژه از استقبال خوبی برخوردار می گردد. در این مجموعه با ارائه فروش ویژه کنسانتره انار ایران امکان خرید آن برای همه مصرف کنندگان فراهم می آید.
کنسانتره میوه جزء مواد غذایی مفید محسوب می شوند که تمامی ارزش غذایی آن در حین فرآوری، محفوظ می ماند و این مسئله از طریق آزمایشات متعدد اثبات شده است.
به همین جهت استقبال از کنسانتره انار اسپتیک دربین مصرف کنندگان و علاقه‌ مندان به آب میوه های طبیعی زیاد می باشد.
در داخل کشور ما به دلیل وجود انارهای با کیفیت بالا و خوش طعم کارخانجات تولید کنسانتره انار شفاف، فعالیت‌ های گسترده ای داشته اند که شرایط عرضه بهترین قیمت کنسانتره انار اسپتیک را فراهم کرده ‌اند.
در ادامه قصد داریم بهترین مرکز فروش کنسانتره انار اسپتیک و شرایط ارتباط با این مجموعه را بیان کنیم.

کارخانه تولید کنسانتره انار شفاف

در کارخانه ها کنسانتره پس از آبگیری میوه توسط دستگاه های مخصوص به شیوه ‌های مختلفی تولید می شود که قابلیت استفاده از این کنسانتره در شرایط گوناگون و صنایع غذایی وجود دارد.
در کارخانه تولید کنسانتره انار شفاف پس از انتقال انارها و شستشو و قاچ کردن آن ها در مرحله دانه گیری انار تمامی مواد زائد و پوست را جدا می کنند.
دانه های آماده را به مرحله پرس انتقال می ‌دهند که در این مرحله با کمک دستگاه های پرس مخصوص فقط آب از دانه جدا می شود و به هیچ عنوان دانه ‌ها دچار شکستگی نمی گردند.
پس از عبور دادن آب انار آماده از دستگاه میکرو فیلتر و تصفیه آن، مواد را برای دادن حرارت به بخش مخصوص منتقل می کنند، کنسانتره که در این مرحله تولید می ‌شود غیر شفاف است.
برای اینکه بتوان کنسانتره انار شفاف تولید کرد، پس از طی کردن تمامی مراحل ذکر شده باید آب انار جهت تصفیه از دستگاهی به نام فراپالایش نیز عبور کند.
پس از عبور از این دستگاه آب انار شفاف و با کیفیت بالا تولید می‌ شود که امکان ارائه آن در بسته بندی های استاتیک وجود دارد.

ویژگی و استانداردهای کنسانتره انار اسپتیک

کنسانتره انار اسپتیک

کنسانتره انار را از انتقال انارهای کاملاً سالم و طبیعی به کارخانه از طریق آبگیری انارها تهیه می کنند. پس از اینکه آب انار به دست آمد لازم است تا تحت شرایط کاملا استاندارد و خلا تغلیظ شود تا تمامی آب اضافی خود را از دست بدهد.
این مرحله از فرایند تولید کنسانتره انار اهمیت زیادی پیدا می کند؛ زیرا با انتخاب دستگاه های استاندارد، امکان حفظ مواد مغذی در این محصول بیشتر می باشد.
یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر استانداردهای کنسانتره انار انتخاب نوع بسته بندی برای این محصولات است که بتواند به دور از عبور و نفوذ هوا و مقاوم در برابر نور خورشید و عوامل مختلف دیگر از این ماده محافظت کند.
در بین شیوه های مختلف بسته بندی کنسانتره انار استفاده از بسته بندی اسپتیک موجب می ‌شود تا پایداری محصول افزایش پیدا کند و بدون نیاز به استفاده از یخچال می توان آن را در مدت طولانی نگهداری کرد.
مراحل آماده سازی کنسانتره انار اسپتیک در طی سه مرحله صورت می گیرد:

  • استرلیزه کردن حرارتی آب انار
  • استریلیزاسیون بسته بندی
  • حفظ استرلیزه به هنگام بسته بندی
  • از مهمترین ویژگی هایی که کنسانتره انار اسپتیک از آن برخوردار می گردد، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
  • مقاومت بالای بسته بندی در برابر عبور آب، مواد فرار و نور خورشید
  • داشتن ظاهری زیبا و جذاب برای ارائه به بازار و جذب مشتری
  • قابلیت بستن درب بسته بندی پس از باز کردن اولیه
  • افزایش ماندگاری آب انار در طولانی مدت با حفظ کیفیت

نکته مهم این که با استفاده از دانش اسپتیک که یکی از فناوری های بسیار مهم در صنایع غذایی محسوب می ‌شود، شرایط نگهداری و جابجایی کنسانتره انار اسپتیک بسیار بیشتر شده، به همین جهت امکان ارسال این نوع بسته بندی ها به بازارهای صادراتی و استقبال از آنها به وجود می آید.

آخرین قیمت کنسانتره انار اسپتیک

قیمت کنسانتره انار

برای همه افرادی که قصد خریدهای عمده کنسانتره انار اسپتیک را دارند، اهمیت پیدا می کند که آخرین قیمت های روز این محصول را به دست آورند.
در واقع قیمت کنسانتره انار اسپتیک تاثیر زیادی در حجم خرید و فروش و سود نهایی مراکز خرید می ‌گذارد.
بهترین راه برای بدست آوردن آخرین قیمت کنسانتره انار اسپتیک انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه است که قیمت این محصولات را متناسب باکیفیت و ویژگی های آن ارائه می دهند.
اما به طور کلی برخی از عوامل هستند که به شکل مستقیم بر نحوه قیمت ‌گذاری این محصولات تاثیرگذار می باشند مانند:

  • خالص بودن کنسانتره میوه به صورت ۱۰۰%
  • عرضه کنسانتره میوه به صورت شفاف یا غیر شفاف
  • تاریخ ماندگاری کنسانتره میوه و تاریخ تولید آن
  • وجود مواد افزودنی مجاز
  • نحوه بسته بندی کنسانتره و وزن آن ها

طبیعتاً کنسانتره میوه ای که بصورت صد درصد خالص تولید می ‌شود و نسبت کنسانتره های دارای مواد افزودنی مجاز از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و قیمت آنها نیز با افزایش روبرو است.
بهترین روش برای اینکه قیمت کنسانتره میوه را به روز به دست آورید، می توانید با انتخاب یکی از مراکز عرضه و فروش مجاز معتبر که به شکل مستقیم محصولات خود را ارائه می دهد، اقدام به دریافت لیست قیمت این محصولات نمایید.

فروش کنسانتره انار اسپتیک با کیفیت

خرید کنسانتره انار اسپتیک با کیفیت بالا جزء اهداف همه خریدارانی که برای عرضه و فروش این محصول در بازارهای داخلی ایران و بازارهای صادراتی فعالیت می‌ کنند می ‌باشد.
شناخت کارخانجات معتبر و برندهای مطرح که از سلامت و تازگی محصولات تولید شده در آن ها اطمینان کافی دارید، کمک می کند که در انتخاب این مرکز فروش تصمیمات بهتری را بگیرید.
با انتخاب این مرکز فروش کنسانتره انار اسپتیک با خیال راحت می ‌توانند این محصول را با کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع در وزن و بسته بندی ها تهیه کنند.

در صورت نیاز به تهیه کنسانتره میوه و تمایل به خرید آن در سریع ترین زمان ممکن، با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید، تا در هر نقطه از کشور بتوانید از کنسانتره انار درجه یک بهره مند شوید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: ندا ابراهیمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127153220
شماره پشتیبانی: 09010480664
آدرس کانال: nariko_anar@
صفحه اینستاگرام: nariko_anar
پست الکترونیکی: nariko.anar@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین کنسانتره انار ایران

بهترین کنسانتره انار ایران با قیمت روز

بهترین کنسانتره انار ایران از سوی برند های مختلفی امروزه به تولید می رسد. کلمه …

چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال
کانال تلگرام اینستاگرام
Call Now Buttonتماس بگیرید